Μερικοί το Προτιμούν Μικρό | Some Like it Short

mikro 2

Ιούλιος | July

31 Κυριακή, ώρα 21:30

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Μερικοί το Προτιμούν Μικρό | Some Like it Short - The “She” Version

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Το Βανκούβερ | To Vancouver

Ελλάδα | Greece

Σκηνοθεσία | Direction:  Αρτεμις Αναστασιάδου

Σενάριο | Screenplay: Αρτεμις Αναστασιάδου

Ηθοποιοί | Cast: Μαριάννα Καρβουνιάρη, Βασίλης Κουτσογιάννης

2021 | 24’ | Εγχρωμο

Γλώσσα | Language: Ελληνικά | Greek

Δύο αδέλφια, ένα ξόρκι, πληγωμένα τοπία κι ένα αναπόφευκτο φευγιό. Το Βανκούβερ, μια καθημερινή ιστορία μετανάστευσης, θα γίνει το χρονικό μιας εξαφάνισης.

Βιογραφία: Η Άρτεμις Αναστασιάδου είναι σκηνοθέτρια και σεναριογράφος από τη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε θέατρο στην Καλών Τεχνών του ΑΠΘ και σκηνοθεσία κινηματογράφου στο Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Όστιν. Από το 2020 διδάσκει σινεμά στο Αμερικάνικο Κολλέγιο (Deree). «Το Βανκούβερ» είναι η πρώτη της ταινία στην ελληνική επαρχία. Ακολουθώντας μια νεορεαλιστική πρακτική, η Αρτεμις συνεργάστηκε με μη επαγγελματίες ηθοποιούς και συμπεριέλαβε το τοπίο και την αλήθεια του, ως ένα επιπλέον δραματουργικό στοιχείο στην αφήγησή της, κερδίζοντας Ειδική Μνεία στο διαγωνιστικό τμήμα Generation Kplus του 72ου Φεστιβάλ Βερολίνου.

Ο Μιγκέλ Άλβαρες φοράει περούκα| Miguel Alvarez Wears a Wig

ΗΠΑ, Μεξικό, Ελλάδα | USA, Mexico, Greece

Σκηνοθεσία | Direction:  Αρασέλη Λαιμού

Σενάριο | Screenplay: Αρασέλη Λαιμού

Ηθοποιοί | Cast: Φελίπε Κόρτες, Χοσέ Α. Σολόριο, Μαρία Κάρλτον, Έυα Γουόκερ, Πασκάλ Τόρρες

2012 | 16’ | Εγχρωμο

Γλώσσα | Language: Ισπανικά | Spanish

Σύνορα Μεξικού και Αμερικής. Η Τιχουάνα είναι η συνοριακή πόλη με τη μεγαλύτερη κίνηση στον κόσμο. Έχει περίπου κατά 24 χιλιόμετρα κοινά σύνορα με το Σαν Ντιέγκο και υπολογίζεται ότι τη συνοριακή γραμμή διασχίζουν κάθε χρόνο 50 εκατομμύρια άνθρωποι, με την ελπίδα μιας καλύτερης ζωής. Ο Μιγκέλ Αλβαρες, ένας 50χρονος τελωνειακός με καρκίνο, έρχεται αντιμέτωπος με τον φόβο του να χρειαστεί να περάσει το μεγαλύτερο σύνορο από όλα, αυτό μεταξύ ζωής και θανάτου. Όμως, ο επινοητικός συνάδερφός του, Κάρλος, έχει βρει έναν καλύτερο τρόπο να περνάει στην άλλη πλευρά και προσκαλεί τον Μιγκέλ στο Drag Show για τη «Μέρα των Νεκρών», όπου εμφανίζεται κι ο ίδιος.

Βιογραφία: Η Αρασέλη Λαιμού γεννήθηκε στο Παρίσι και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε Διεθνή Οικονομικά στην ΑΣΟΕΕ ενώ παράλληλα παρακολούθησε μαθήματα κινηματογράφου και έκανε τη πρώτη της ταινία μικρού μήκους, «Παρασκευή». Το 2008 μετακόμισε στο Λος Άντζελες για να σπουδάσει σκηνοθεσία στο California Institute of the Arts ως υπότροφος των ιδρυμάτων Fulbright και Ωνάση. Έκτοτε γράφει, σκηνοθετεί και μοντάρει ταινίες μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ. Η πρώτη της ταινία μεγάλου μήκους, «Αγία Έμυ» προτάθηκε για 15 βραβεία Ίρις, κέρδισε την Ειδική Μνεία στο 74ο Φεστιβάλ του Λοκάρνο, στο διαγωνιστικό τμήμα «Σκηνοθέτες του Σήμερα».

Αμυγδαλή | Amygdala

Ελλάδα | Greece

Σκηνοθεσία | Direction:  Μαρία Χατζάκου

Σενάριο | Screenplay: Μαρία Χατζάκου

Ηθοποιοί | Cast: Παναγιώτα Γιαγλή, Εύα Σαμιώτη, Ντόνα Πετροπούλου

2021 | 22’ | Εγχρωμο

Γλώσσα | Language: Ελληνικά | Greek

Δύο αδερφές, η Άννα και η Μελίνα, περνούν τις τελευταίες μέρες του καλοκαιριού στο εξοχικό τους στη Νέα Μάκρη. Η Άννα κάνει πάρτι για την ενηλικίωσή της και το μόνο που θέλει είναι να περάσει την ημέρα της με τη Μαρία, το καλοκαιρινό της φλερτ. Η Μελίνα αγαπάει εμμονικά την Άννα και δεν καταλαβαίνει γιατί δεν είναι καλεσμένη στο πάρτυ. Ξέρει όμως ότι ως party crasher μπορεί να κάνει αυτό το βράδυ αξέχαστο για τη μεγάλη της αδερφή.

Βιογραφία: Η Μαρία Χατζάκου είναι παραγωγός, σεναριογράφος, και μουσικός, με έδρα την Αθήνα. Σπούδασε Φιλμ & Βίντεο στο London College of Printing του London Institute. Έχει εργαστεί ως film programmer στο Διεθνές Φεστιβάλ Κιν/φου Αθήνας-Νύχτες Πρεμιέρας (2000-2004) και στο Φεστιβάλ Κιν/φου Θεσσαλονίκης (2005-2008).
Το 2007 ξεκίνησε τη συνεργασία της με την εταιρία παραγωγής Haos Film και την Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη και δούλεψε ως παραγωγός σε όλα τα πρότζεκτ της Haos μέχρι το 2019. Ηταν συμπαραγωγός στην ταινία του Γιώργου Λάνθιμου, «Αλπεις» και στην πρώτη ταινία μεγάλου μήκους του Τζώρτζη Γρηγοράκη, «Digger». Είναι συνδημιουργός μαζί́ με τον Άλκη Παπασταθόπουλο της σειράς «Sleepover», που κέρδισε το βραβείο καλύτερου τηλεοπτικού σεναρίου από το ΗΒΟ Europe. Το «Sleepover» είναι το πρώτο ευρωπαϊκό́ πρότζεκτ που επιλέχτηκε να συμμετάσχει στο Episodic Lab του Sundance Institute (2019).
H «Αμυγδαλή» είναι η πρώτη της μικρού μήκους ταινία ως σεναριογράφος/σκηνοθέτρια.

Επιστροφή στην Οδό Αιόλου (Έξι Λαϊκές Ζωγραφιές | Return to Aeolus Street (Six Popular Paintings)

Ελλάδα, Γαλλία | Greece, France

Σκηνοθεσία | Direction:  Μαρία Κουρκούτα

Σενάριο | Screenplay: Μαρία Κουρκούτα

2016 | 14’ | Ασπρόμαυρο

Γλώσσα | Language: Ελληνικά | Greek

Θραύσματα – επεξεργασμένα, επιβραδυμένα, διπλοτυπωμένα και επαναλαμβανόμενα – ελληνικών ταινιών της δεκαετίας του ’50 και του ’60, συνοδευόμενα από το πιάνο του Μάνου Χατζιδάκι. Ένα found-footage φιλμ, ένα οπτικοακουστικό μωσαϊκό, ένα ταξίδι στο κέντρο της σύγχρονης Αθήνας.

Βιογραφία: Η Μαρία Κουρκούτα γεννήθηκε το 1982 στη Βόρεια Ελλάδα, όμως τελικά την κέρδισε το Παρίσι, όπου βρέθηκε πρώτη φορά για μεταπτυχιακές σπουδές το 2006. Στη Γαλλία, σπούδασε φιλμική θεωρία κι πραγματοποίησε έρευνα στο πλαίσιο του διδακτορικού της, με θέμα τον ρυθμό στον κινηματογράφο. Παράλληλα, από το 2008 μυήθηκε στην πρακτική του κινηματογράφου χάρη σε άλλους κινηματογραφιστές-μέλη αυτοδιαχειριζόμενων εργαστηρίων φιλμ, όπως είναι οι φιλμικές ομάδες L’Etna και L’Abominable. Υπήρξε ενεργό μέλος των δύο συλλογικοτήτων για πάνω από δέκα χρόνια και γύρισε διάφορες ταινίες, έχοντας σαν βασικό υλικό το φιλμ των 16 χιλιοστών. Η τελευταία δουλειά της Μαρίας με τίτλο «HORIKO», επιλέχθηκε στο Εθνικό Διαγωνιστικό Τμήμα του 44ου Φεστιβάλ Cinéma du Réel.

Η Ιεροτελεστία μιας Άνοιξης | Sacralisons

Γαλλία, Ελλάδα | France, Greece

Σκηνοθεσία | Direction:  Όλια Βερροιοπούλου

2021 | 12’ | Εγχρωμο

Γλώσσα | Language: Ελληνικά | Greek

Τι απομένει σήμερα από την Ιεροτελεστία της Άνοιξης; Πορτρέτο προσωπικό και πολιτικό μιας χορογραφίας/-ου, μας ταξιδεύει σ’ έναν κόσμο όπου το σώμα γίνεται εξέγερση.

Βιογραφία: Η Όλια Βερροιοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα. Ζει κι εργάζεται στο Παρίσι, ενώ οι σπουδές της αφορούν τον Κινηματογράφο και την Ανθρωπολογία. Τα τελευταία δέκα χρόνια, η Όλια αφιέρωσε τον περισσότερο χρόνο του συμμετέχοντας στον προγραμματισμό και τη διοργάνωση κινηματογραφικών φεστιβάλ (Cinéma du réel, Les Ecrans Documentaires, Champs-Élysées Film Festival, Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας, La Cinémathèque de Greece, Oxbell). Το «Sacralisons» είναι η πρώτη της πειραματική ταινία μικρού μήκους, ενώ ετοιμάζει τη δεύτερη ταινία της με τίτλο «La Première Image».



EU GDPR: Για την εξασφάλιση κορυφαίας εμπειρίας πλοήγησης, το website χρησιμοποιεί cookies. Η πλοήγησή σας στις ιστοσελίδες μας δηλώνει ότι αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μπορείτε να απενεργοποιήσετε τη χρήση των cookies αλλάζοντας τις σχετικές ρυθμίσεις στον browser σας. Μάθετε περισσότερα.